Bränsle priset: $ 0,83 (-0,07)   Version: 0.75 beta     Vill du veta vad som händer här? Läs våran utvecklings blogg
Skriv ett svar Index / Tips & Idéer / Sälja delar/bilar till specifik person? Skriv ett svar
Lillen
Lillen
Topics: 11
Citera Skicka PM Rubrik: Sälja delar/bilar till specifik person?    Skrivet: 2008-09-11 21:36:21

Hej, jag tycker man borde kunna sälja delar/bilar till en specifik person. Istället för att lägga ut den på auktion och vänta någon dag så säljer man den omedelbart. Det blir som att ge ett erbjudande till en person. Ex att Weaz får mitt erbjudanden, antingen godkänner han eller avböjer. Detta är en viktig funktion i spelets gång tycker jag.

Eller är det bara jag som tycker detta?

LimpeH
LimpeH
Topics: 0
Citera Skicka PM Rubrik:     Skrivet: 2008-09-11 21:56:20

Jag håller fullständigt med dig, denna funktion borde finnas, för de skulle vara till stor nytta!

Kraahl
Kraahl
Topics: 3
Citera Skicka PM Rubrik: Spänning    Skrivet: 2009-11-18 23:24:45

Det är ju spännande med aktion men ibland är det bara så segt och när det är två minuter kvar så laggar routern till och någon annan får en bil som du bevakat senaste timmen. Har själv råkat ut för det och väldigt frustrerande. Kan tyckas långsökt men är ju ett svar. Mvh Kraahl

Visar 1 - 3 Av 3 poster
Sida 1
Skriv ett svar Index / Tips & Idéer / Sälja delar/bilar till specifik person? Skriv ett svar