Bränsle priset: $ 1,26 (+0,09)   Version: 0.75 beta     Besök gärna vårat forum
Skriv ett svar Index / Tips & Idéer / Turnering/Poäng Skriv ett svar
Kraahl
Kraahl
Topics: 3
Citera Skicka PM Rubrik: Turnering/Poäng    Skrivet: 2009-11-18 23:26:56

En jobbig sak är att dom som har mycket poäng är ju alltid dom som vinner turneringarna och får mer och mer pengar och mer och mer makt. Om man delade upp så de fanns turnering för typ bara dom under 100 poäng. Kanske menllan ungefär 100-500. 500-1000. 1000-2000 osv. Vet ej om någon håller med mig ?
Mvh Kraahl

snubben
snubben
Topics: 4
Citera Skicka PM Rubrik:     Skrivet: 2009-11-18 23:49:15

bäste broder. jag har i skrivande stund 4977 poäng samt 2901 race bakom mej.makt o makt håller jag inte riktigt med men det kanske beror på att jag inte vet exakt hur du menar.angående pengar så blir det ju kanske en anselig summa när man når högre o högre upp i poäng.men o andra sidan vet jag racers som varit medlemmar en vecka gjort 3 arbeten 1 race ingen turnering och åker bilar för över 100 000 visst dom har köpt guld via sms och det är ju en väg.ranking via poäng är ju faktiskt en bra ide men låt oss säga att jag blir "kung" upp till 3000 poäng och ingen spöar mej där, när jag då börjar närma mej gränsen fär nästa nivå/level räcker det ju med att jag köper en billig bil och skrotar så tappar jag 200 poäng och kan stanna kvar i samma nivå, ev turneringsvinster kommer ju vida att överstiga kostnaden för inköp av bil o skrotning.kanske skulle det finnas en spärr för hur många bilar man kan skrota per vecka/månad? men annars kämpa på. by the way mina ideer kommer på samma ställe där du får dina hahaha ha de bra

Kraahl
Kraahl
Citera Skicka PM Rubrik: Hej    Skrivet: 2009-11-19 18:00:18

Men om man säger att man kommer in som nya spelare med 5 poäng och en gammal 142 orginalare. Då har man ju ingen chans att vinna mot till exempel dom som har 6-7000 poäng och har dom allra bäst trimmade bilarna. Då tar det ju flera månader innan man kan utmana och kunna vinna. Då kanske det är många som tröttnar och slutar. Men om man alltid har en chans för alla har inte jätte bra bilar. Din metod om skrota funkar ju men din idé om en gräns passar ju perfekt. Eller om man säger att om man blivit nedgraderad så kan man inte tävla på 24h , då hade det ju inte heller kunnat bli en bra affär. men tack för respons!
Mvh Kraahl

mcmuffin
mcmuffin
Topics: 4
Citera Skicka PM Rubrik:     Skrivet: 2009-11-19 19:39:05

har kört ett tag nu och har nt vunnit turneringar en enda gång tycker d e lika kul iaf.

Kraahl
Kraahl
Citera Skicka PM Rubrik: Okej    Skrivet: 2009-11-19 21:13:58

Okej , och med det menar du att du inte vill vinna? , försöker bara komma med lite idéer att utveckla spelet.
Mvh Kraahl

derbisvensson
derbisvensson
Topics: 5
Citera Skicka PM Rubrik:     Skrivet: 2009-11-19 21:17:37

Quote:
Okej , och med det menar du att du inte vill vinna? , försöker bara komma med lite idéer att utveckla spelet.
Mvh Kraahl
håller med dig kraahl

Visar 1 - 6 Av 6 poster
Sida 1
Skriv ett svar Index / Tips & Idéer / Turnering/Poäng Skriv ett svar