Bränsle priset: $ 0,96 (+0,07)   Version: 0.75 beta     Vill du veta vad som händer här? Läs våran utvecklings blogg
Skriv ett svar Index / Tips & Idéer / Förslag Skriv ett svar
Baffy
Baffy
Topics: 1
Citera Skicka PM Rubrik: Förslag    Skrivet: 2009-09-13 17:30:37

Jag tänkte mig att ni kan göra så att folk kan skicka över grejjer & pengar till andra användare typ en kompis

mcmuffin
mcmuffin
Topics: 4
Citera Skicka PM Rubrik:     Skrivet: 2009-11-26 23:48:04

skulle nog nt bli så bra, tex. om du har mkt pengar och din kompis e ny kan du ju bara skicka pengar till honom och han får en top bil direkt, meningen är väll ändå att man ska ¨kämpa¨ sig upp till bättre bilar.

MVH

snubben
snubben
Topics: 4
Citera Skicka PM Rubrik:     Skrivet: 2009-11-27 00:01:09

instämmer med mcmuffin. det får ju inte vara för enkelt.alla börjar vi väl i dikesbotten!? tänk alla som spelar som har kämpat med race arbete etc etc, oxå ändras allt över en natt och nya kommer och kör förbi med lånade delar och bilar.fan va mycket polare dom som varit med ett tag skulle få.min högst personliga åsikt är att det är lite av tjusningen att inte veta exakt hur andra trimmat osv.det är ju lite som svamp och fiskeställen,det är ju inget man annonserar om direkt.utan det är ju upp till var och en vad man vill avslöja.

Kraahl
Kraahl
Topics: 3
Citera Skicka PM Rubrik:     Skrivet: 2009-11-27 20:17:34

Jag vet inte varför jag vet det men på runescape så finns det tydligen en sak som gör att man kan bara handla inom rimliga priser om jag förstått det rätt , spelar inte spelet med några p12or på min skola gör. Och om man vill göra det lite mer avancerat så med ett system att man kanske lägger typ 120 minuter i "skolan" för att kunna tjäna till exempel 1%-3% på sälj/köp affärerna. Någon som förstår hur jag menar? Mvh Kraahl

Visar 1 - 4 Av 4 poster
Sida 1
Skriv ett svar Index / Tips & Idéer / Förslag Skriv ett svar