Bränsle priset: $ 0,55 (-0,1)   Version: 0.75 beta     Besök gärna vårat forum
Skriv ett svar Index / Tips & Idéer / Säkerhet Skriv ett svar
Kraahl
Kraahl
Topics: 3
Citera Skicka PM Rubrik: Säkerhet    Skrivet: 2009-12-25 13:52:04

Jag har ett förslag till en helt ny grupp med delar. Kallad säkerhet. Fick idéen av derbisvenssons tråd om Bur i bilen. Man skulle ju kunna ha en hel den saker där till ex. 4/6 punktsbälten, "bur", Extra lampor, antispinn som kan ge olika mycket fäste. Ja det skulle nog gå komma på lite olika saker för att höja säkerheten. Hoppas ni förstår hur jag menar. Mvh Kraahl

derbisvensson
derbisvensson
Topics: 5
Citera Skicka PM Rubrik:     Skrivet: 2009-12-26 10:08:32

Quote:
Jag har ett förslag till en helt ny grupp med delar. Kallad säkerhet. Fick idéen av derbisvenssons tråd om Bur i bilen. Man skulle ju kunna ha en hel den saker där till ex. 4/6 punktsbälten, "bur", Extra lampor, antispinn som kan ge olika mycket fäste. Ja det skulle nog gå komma på lite olika saker för att höja säkerheten. Hoppas ni förstår hur jag menar. Mvh Kraahl
bea ide :)

mcmuffin
mcmuffin
Topics: 4
Citera Skicka PM Rubrik:     Skrivet: 2009-12-26 13:38:28

förstår inte hur d ska va till hjälp i raceandet,om någon kan förklara d så är d en suverän ide.

MVH mcmuffin

derbisvensson
derbisvensson
Topics: 5
Citera Skicka PM Rubrik:     Skrivet: 2009-12-26 14:45:29

Quote:
förstår inte hur d ska va till hjälp i raceandet,om någon kan förklara d så är d en suverän ide.

MVH mcmuffin
amen det kan ju vara också att vissa banor att man måste ha bur och 6punkt,s bälte för att kunna raca på den banan, tex, MVH svensson

Tuttle
Topics: 2
Citera Skicka PM Rubrik:     Skrivet: 2009-12-30 00:24:58

Tycker det är en bra idé, Svensson, för så funkar det ju i vissa motorsportklasser på riktigt...

Visar 1 - 5 Av 5 poster
Sida 1
Skriv ett svar Index / Tips & Idéer / Säkerhet Skriv ett svar